.

.

piątek, 18 listopada 2016

Jak dobrać odpowiednią fryzurę do kształtu naszej twarzy ? ( MĘŻCZYZNA )

 

Co prawda dałam już dzisiaj post o makijażu, ale na prośbę jednego z was przygotowałam post o tym jak dobrać odpowiednią fryzurę do kształtu twarzy męskiej. Mam nadzieję, że post się wam spodoba 😊.

TWARZ OKRĄGŁA

W przypadku twojego kształtu twarzy polecam krótsze boki, dłuższą górę krój powinien być bardziej kanciasty. W ten sposób ukryjesz swoje krągłości, co w tym kształcie twarzy zdarza się bardzo często. Od kolistego kształtu odwrócą uwagę nierówności, falki i zawijasy.

 


TWARZ KWADRATOWA

Dla ciebie odpowiednie będą boki krótko ostrzyżone natomiast włosy na górze głowy dłuższe, a nawet lekko podniesione. Natomiast nie każdy chce mieć tak wymodelowane włosy, dlatego możesz również zostawić długie swobodnie opadające na twarz, dobrym tego przykładem jest Johnny Depp i Ian Somerhalder. Pamiętaj o tym, ze fryzura nie może poszerzyć twojej twarzy.


TWARZ PODŁUŻNA/PROSTOKĄTNA

Podobnie jak przy twarzy kwadratowej, którą trzeba wydłużyć, tutaj należy tę twarz poszerzyć. Najlepszą fryzurą dla ciebie jest uniesiona góra i lekko skrócone boki ( taką samą fryzurę ma Cameron Dallas ). Możesz również zachować włosy wszędzie tej samej długości ( w tym przypadku dobrym przykładem jest Tom Ford )


TWARZ OWALNA
Gratulacje ! Masz pełną dowolność w wyborze fryzury, klasyka, cieniowanie, podniesiona góra. Zainspiruj się poniższymi gwiazdami. 😊 
odwrócony trójkąt 


ODWRÓCONY TRÓJKĄT (serce)
Przy twoim kształcie twarzy musisz przede wszystkim uważać, aby dodatkowo nie poszerzyć sobie czoła. Dlatego moją propozycją na fryzurę jest twórczy nieład oraz długie włosy, długie boki. Zainspiruj się sławnymi osobami 😉


Mam nadzieje, że podobał ci się dzisiejszy post i będziesz zaglądać do mnie częściej 😊 Koniecznie daj znać czego chcielibyście więcej na moim blogu. Miłego weekendu 😘

Znajdziesz mnie tutaj :

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

19 komentarzy:

  1. O proszę i męski twarze :) mój mąż ma raczej owalną twarz ale i dużego wyboru w fryzurze nie ma bo włosów co raz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wielu mężczyznom ten post się przyda :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, oryginalnie!
    Zapraszam na nowy post :)) Obserwujemy? daj znać w kom! :))

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/jak-dbam-o-wosy-q.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;P Bardzo go skrupulatnie przygotowałaś :) Miło się czytało :P
    Lubię kiedy ktoś ma takie zaangażowanie w bloga i się stara :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moja praca została przez ciebie doceniona :) Bardzo chętnie cię zaobserwuję :*

      Usuń
  5. ooo fajny pomysł na post :)
    Hahha pokaże mojemu chłopakowi i będę mu dobierać fryzurę :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mu się przyda ;) Obserwuję :*

      Usuń
  6. Awesome post! I love Johnny Depp :))
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    Love,
    Valeria

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it :) Keep an eye on me more often ;) Following you :*

      Usuń
  8. Takie poradniki się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się do czegoś przydać :)

      Usuń
  9. Moje naturalne włosy mają taki mysi kolor, który mi się bardzo nie podoba, więc farbuję się na ciemny brąz, ale mam zamiar przefarbować się na czarno, choć nie wiem czy to dobre posunięcie, a co do poradnika - to bardzo dobrze napisany <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :) Niebawem na blogu pojawi się post o tym "na jaki kolor powinnaś się zafarbować". Powiem tam o tym jaki kolor włosów pasuje do twojej karnacji ;)

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.