.

.

czwartek, 8 czerwca 2017

DIY PEELING DO UST + PIELĘGNUJĄCY BŁYSZCZYK


Dzisiaj przychodzę do was po raz pierwszy z tego typu postem. Będzie to DIY. Pokaże wam jak zrobić peeling i pielęgnujący błyszczyk do ust. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Koniecznie dajcie znać czy chcecie więcej DIY na tym blogu ♥♥

Do przygotowania pielęgnującego błyszczyka będziecie potrzebować:
  • Olej kokosowy
  • Pomadkę ochronną do ust
  • Kredki świecowe
  • Świeczkę
  • Talerzyk
  • Łyżkę
  • Pojemniki, do których przelejecie gotowy błyszczyk
Sposób przygotowania:

Na talerzyk nałóż pół łyżki oleju kokosowego, 1/3 pomadki ochronnej do tego nożykiem kuchennym albo temperówka dodaj 1/3 kredki świecowej (kolor wybierz według własnych upodobań). Za pomocą kąpieli wodnej albo świeczki i talerzyka rozpuść składniki. Jeśli postanowiłeś rozpuszczać produkty za pomocą kąpieli wodnej uważaj, by do miski nie dostała się nawet kropla wody! Roztopione produkty dokładnie wymieszaj tak aby nabrały gładką konsystencje. Gotowy produkt przelej do przygotowanego wcześniej pojemniczka i zostaw do wystudzenia na około godzinę.


Do przygotowania peelingu będziesz potrzebować: 
  • Olej kokosowy
  • Cukier
  • Talerzyk 
  • Łyżeczka
Sposób przygotowania:

Na talerzyk nałóż pół łyżki pół rozpuszczonego oleju kokosowego i wymieszaj go z łyżką cukru. Całość przełóż do przygotowanego pojemnika i gotowe.


Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dodała jak powyższe produkty wyglądają przy swatchu:


PS. KOCHANI JEŚLI CHCECIE DOWIEDZIEĆ SIĘ O MNIE KILKU RZECZY TUTAJ ZNAJDZIECIE WYWIAD ZE MNĄ. ZAPRASZAM BARDZO SERDECZNIE ♥♥

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

30 komentarzy:

  1. Świetny post. Zdecydowanie więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie, że możemy w tak łatwy sposób wykonać samodzielnie błyszczyk i peeling, muszę sama spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie kochana. Na prawdę jest świetny i w dodatku wykonany własnoręcznie ♥

      Usuń
  3. Chętnie wypróbuję! Po zimie moje usta nie są w dobrej formie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak moje też i ten peeling sprawdza się idealnie :)

      Usuń
  4. Co można dodać zamiast kredek? Jakoś ten składnik do mnie nie przemawia ;/ Bardzo jestem na tak za naturalną pielęgnacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zamiast kredek możesz użyć soków jakichkolwiek owoców a nawet warzyw, które mają barwiący sok np. burak, maliny, jeżyny, wiśnie itd. Buziaki :*

      Usuń
  5. Zawsze myślałam ze takie rzeczy trudno wykonać jednak myliłam się i to naprawdę fajna sprawa.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak bardzo :D Zachęcam do wypróbowania :)

      Usuń
  6. Ja oleju kokosowego używam do demakijażu i sprawdza się świetnie. Jeżeli chodzi o peeling to nigdy takiego nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo o tym, że olej kokosowy sprawdza się świetnie w demakijaży. Muszę wypróbować, a ciebie zachęcam do wypróbowania peelingu :D

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł, jednak ja zostanę przy kosmetykach kupnych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny pomysl na ten peeling! nie slyszalam jeszcze o czyms takim. super, oby wiecej diy!

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty do ust gotowe, jak za równie te zrobione z różnych przepisów. Będę musiała wypróbować. Pozdrawiam Kanooshi

    OdpowiedzUsuń
  10. Super diy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się robić ich jak najwięcej :*

      Usuń
  11. Chętnie wypróbuję peeling na ustach, jeszcze nigdy nie miałam takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robiłam kiedyś coś podobnego i chętnie używałam! Szczególnie domowy peeling do ust jest świetny <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pewnością sama skorzystam z tego pomysłu na peeling do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię eksperymentować,więc podobną rzecz robiłam nie raz, ale jest to świetne i naprawdę polecam wszystkim spróbować!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny artykuł! Naturalne kosmetyki są super, a te self made najlepsze! :) Moje usta, tym bardziej z kokosem z pewnoscią się pokochają :) <3

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.